NextLevel Hackathon 2020

Desafío virtual inter universidade para os alumnos de 4º do Grado en Enxeñaría Informática ou Máster en Enxeñaría Informática. Organizado por Viewnext e IBM os días 17 e 18 de novembro 2020.

Esta competición, de equipos formados por 3-5 estudantes de diferentes universidades de toda España, terá como obxectivo desenvolver unha solución baixo a tecnoloxía puntera de IBM Cloud co fin de resolver retos de carácter social ou medio ambiental. Os equipos participantes recibirán formación na plataforma IBM Cloud.

O número máximo de equipos por universidade é de 3 (seleccionados por rigorosa orde de chegada).

Os interesados poderán inscribirse ata de 6 de novembro.

Haberás dous tipos de premios: por unha banda, o equipo ganador será obsequiado por un cheque agasallo de 1.500 euros. Doutra banda, os participantes que teñan unha actuación destacada de cada universidade, recibirán un compromiso de contratación en Viewnext unha vez finalicen os seus estudos.