Resolución provisional de Adxudicación de ERASMUS + para o curso 2024/25

Acaban de ser publicadas as á listaxes provisoria do alumnado seleccionado e da praza asignada para a bolsa ERASMUS para o curso 24/25. Todo o alumnado que solicitara a bolsa e fose admitido, debe ter recibido un correo na dirección indicada na solicitude con toda a información.

Establecese un prazo de alegacións de 5 días hábiles a partir do día seguinte á publicación destas listaxes provisionais (de 12/03/24 á 19/03/24). O escrito de alegacións será dirixido á persoa responsable das relacións internacionais da Escola Superior de Enxeñería Informática (Alma Gómez Rodríguez, na dirección esei.move@uvigo.es).

Convócase ao alumnado solicitante de bolsa a unha reunión que terá lugar o vindeiro luns 18/03/2023 ás 18:00 no Salón de Graos do Edificio politécnico.